بیوگرافی (اشلی گراهام) مدل معروف آمریکایی + اینستاگرام و زندگی شخصی
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی اشلی گراهام

اشلی گراهام متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۸۷ است. وی سی و پنج سال دارد. و در زمینه ی مدلینگ مجری گری و حضور در موزیک ویدیو فعالیت می کند. او در لینکلن آمریکا به دنیا آمده است.

 

وضعیت تاهل اشلی گراهام

اشلی گراهام در سال 2009 با اروین جاستین آشنا شد و در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت با جاستین اروین ازدواج کند. آنها صاحب یک فرزند هستند. عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و زندگی متاهلی موفقی را سپری می کند.

 

زندگی حرفه ای اشلی گراهام

اشلی گراهام از سال ۲۰۰۰ تاکنون زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. وی در زمان آغاز حرفه مدلینگ تنها ۱۳ سال داشت. قد اشلی گراهام یک متر و هفتاد و هفت است و دارای رنگ مو و رنگ چشم قهوه ای می باشد. وزن اشلی ۹۱ کیلوگرم می باشد و در حیطه مدلینگ سایز بزرگ فعالیت می کند.

 

موفقیت اشلی گراهام

اشلی گراهام به عنوان اولین مدل سایز بزرگ روی مجله ورزشی اسپرت قرار گرفت. این مسئله باعث شهرت بیشتر اشلی شد. او همچنین در چند فیلم و برنامه تلویزیونی نیز حضور داشته است. اشلی گراهام در حال حاضر به عنوان یکی از پر درآمدترین مدلهای جهان در کنار سایر مدل های معروف مانند بلا حدید و جی جی حدید قرار دارد. اشلی گراهام به انتخاب لیست جهانی cb150 یکی از زیباترین زنان جهان است. اشلی گراهام از ثروتمند ترین مدل های جهان است.

 

اینستاگرام اشلی گراهام

اشلی گراهام با استفاده از پیج زیر در اینستاگرام فعالیت دارد. اشلی علاقه ی زیادی به، به اشتراک گذاشتن عکس هایش دارد. به همین دلیل است که وقتی وارد پیجش شوید متوجه میشوید که او سه هزار عکس از خودش منتشر کرده است.




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: